E-gradiva
Aneks št. 2 k Splošnemu dogovoru za pogodbeno leto 2006
Vrsta gradiva: | Dogovor – Dogovor |
Datum objave: | 25. 01. 2007 |
Začetek veljavnosti: | 01. 04. 2006 |
Začetek uporabe: | 01. 04. 2006 |
Vsebina
Na podlagi 62. člena Splošnega dogovora za pogodbeno leto 2006 (v nadaljnjem besedilu: Dogovor 2006) in Aneksa št. 1 k Dogovoru 2006 je Vlada Republike Slovenije na 105. redni seji dne 18.01.2007 določila besedilo:
ANEKS ŠT. 2
K SPLOŠNEMU DOGOVORU ZA POGODBENO LETO 2006
K SPLOŠNEMU DOGOVORU ZA POGODBENO LETO 2006
1. člen
(1) Točka 6.1. prvega odstavka 3. člena Splošnega dogovora za pogodbeno leto 2006 se dopolni tako, da se na koncu doda naslednji stavek:
- »Če izvajalec pri posamezni specialistično ambulantni dejavnosti ne doseže letnega planiranega števila točk, Zavod za obračun upošteva indeks doseganja plana obiskov.«
2. člen
(1) Četrti odstavek 17. člena Splošnega dogovora za pogodbeno leto 2006 se dopolni tako, da se na koncu drugega stavka črta pika in doda besedilo:
- »in je določena na podlagi ustrezne knjigovodske listine dobavitelja na dan prejema zdravila v lekarni. Zdravila, vključena na seznam Medsebojno zamenljivih zdravil z najvišjo priznano vrednostjo, bo Zavod lekarnam plačal po nabavni ceni še največ 14 dni po vsakokratni uveljavitvi novega seznama.«
3. člen
(1) Za šestim odstavkom 25. člena Dogovora 2006 se doda nov sedmi odstavek, ki se glasi:
»Program Izvajalec Povečanje programa
Dodatna sredstva na letni ravni
Dodatna sredstva 1.4. - 31.12.2006
Splošna ambulanta (zagotavljanje dežurne službe v Bohinju) Osnovno zdravstvoGorenjske
0,33 tima
32.839,16 EUR
7.869.576,00 SIT
7.869.576,00 SIT
0 EUR
0 SIT
Splošna ambulanta Aleksandra 0 SIT
Kosevski Kolar
0,6 tima
59.110,49 EUR
14.165.238,00 SIT
14.165.238,00 SIT
0 EUR
0 SIT
Splošna ambulanta Zdravstveni dom0 SIT
Ivančna Gorica
0,58 tima
57.140,14 EUR
13.693.063,00 SIT
13.693.063,00 SIT
0 EUR
0 SIT
0 SIT
Sedanji sedmi odstavek postane osmi odstavek.«
4. člen
(1) V 40. členu se prvi in drugi odstavek spremenita tako, da se glasita:
- »(1) Pravilno in pravočasno izstavljene račune in zahtevke za plačilo, ki se vsebinsko in količinsko ujemajo s pogodbo in sklepi o obračunu, bo Zavod poravnal najpozneje v 15 dneh po prejemu popolne dokumentacije. Dokumentacija je popolna, kadar so poslane tudi obvezne elektronske (RIP SPP, RIP AOR) in papirne priloge. Če te obveze ne izpolni, je dolžan izvajalcu plačati zamudne obresti skladno z obrestno mero za sredstva Zavoda pri Banki Slovenije. Lekarnam bo Zavod poravnal zahtevke za plačilo 30. dan od prejema popolne dokumentacije (zdravila in lekarniške storitve).
(2) V roku iz prejšnjega odstavka od prejema popolne dokumentacije bo Zavod izvajalcu zavrnil račune, zahtevke za plačilo in poročila, ki ne bodo sestavljena v skladu z opredelitvami iz 39. člena Dogovora 2006, ali ne bodo v skladu s pogodbo.«
5. člen
(1) V 43. členu se doda nov sedmi odstavek, ki se glasi:
- »(7) Število napotitev na tisoč korigiranih zavarovanih oseb se izračuna kot razmerje med številom napotitev v posamezni dejavnosti pomnoženih s tisoč ter korigiranimi zavarovanimi osebami v isti dejavnosti (povprečje štirih stanj med letom). Opredeljene zavarovane osebe se razporedijo v okviru nosilca-zdravnika po dejavnostih, ki jih le-ta opravlja na podlagi starostne strukture (od 0-5 let otroški dispanzer, od 6-18 let šolski dispanzer, od 19 let dalje splošna ambulanta).«
6. člen
(1) Doda se nov 56. člen, ki se glasi:
»(1) V primeru, da izvajalec Zavodu do roka ne pošlje podatkov, ki bi jih v skladu s Splošnim dogovorom ali področnimi dogovori moral poslati (računi; poročila; zahtevki za plačilo; podatki, potrebni za sklenitev pogodbe (npr. planirana čakalna doba, ordinacijski časi, ločeno zaračunljiv material, drage laboratorijske presikave, seznam šoferjev, vozil ipd.); obrazložitev več kot 10% preseganja plana ločeno zaračunljivega materiala; poročilo o čakalnih dobah in številu čakajočih v skladu z navodili Zavoda; dobropis oz. storno poročila v skladu z ugotovitvami nadzora, v kolikor izvajalec ni zahteval sodnega varstva), mu Zavod lahko ustavi izplačilo akontacije vse dokler izvajalec ne pošlje omenjenih podatkov.
Če izvajalec terciarne dejavnosti ne odda letnega poročila o realizaciji terciarnega programa v predpisanem roku, mu bo Zavod začasno znižal akontacijo za terciarni del programa.«
- Ostali členi se preštevilčijo.
7. člen
(1) Ta aneks velja od podpisa vseh partnerjev, uporablja pa se od 01.04.2006 dalje.
Številka: 5102-1/2006-A2
Datum: 18.01.2007
- Ministrstvo za zdravje
Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije
- Združenje zdravstvenih zavodov Slovenije
Zdravniška zbornica Slovenije
Lekarniška zbornica Slovenije
Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč
Skupnost socialnih zavodov Slovenije
Skupnosti organizacij za usposabljanje Slovenije