Območna enota Kranj

Organigram OE Kranj (1).pdfOrganigram OE Kranj (1).pdf

Službe za poslovanje s strankami

Naslov: Zlato polje 2
Telefon: 04 23 70 100
Pošta: 4000 Kranj
Elektronska pošta: OEKR@zzzs.si

URADNE URE za poslovanje s strankami so v:
- ponedeljek in torek: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 15.00,
- sreda: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 17.00,
- petek: 8.00 - 13.00.
Ob četrtkih ni uradnih ur.
Poslovanje služb ZZZS s strankami v okviru uradnih ur zagotavljamo z neposrednimi stiki. Stranke se lahko predhodno naročijo za vložitev vloge ali drugo upravno storitev po telefonu (04 23 70 100 - recepcija, informacije, 04 23 70 103, 04 23 70 105 - prijava, odjava in sprememba zavarovanja, 04 23 70 123, 04 23 70 204 - Nadomestila, povračila in mednarodno zdravstveno zavarovanje) ali na elektronski naslov OEKR@zzzs.si .

POSLOVNI ČAS za poslovanje s strankami po telefonu in po elektronskih medijih ter za poslovanje z državnimi organi, organi lokalnih skupnosti ter nosilci javnih pooblastil in pogodbenimi izvajalci zdravstvenih storitev:

  • ponedeljek, torek in četrtek: 08.00 - 15.00,
  • sreda: 08.00 - 17.00,
  • petek: 08.00 - 13.00.
Poslovanje vseh služb ZZZS v poslovnem času zagotavljamo zlasti preko telefona in elektronskih medijev ter tudi z osebnimi stiki.

Predstavitev enote

V Območni enoti Kranj je zaposlenih 60 delavcev. Izvajanje nalog je organizirano na: - sedežu območne enote v Kranju, ki ima šest oddelkov v prostorih poslovne stavbe na Zlatem polju 2, - štirih izpostavah, ki so organizirane po teritorialnem načelu na območju občin Jesenice, Radovljica, Škofja Loka in Tržič.

VODJA - DIREKTOR OBMOČNE ENOTE II

Nataša Čarman Korenjak

Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za odločanje in vodenje v upravnih postopkih

Seznam kontaktnih oseb za dajanje splošnih informacij

    Seznam uradnih oseb za dajanje splošnih informacij_KR2020k.doc
    Informacije o poteku konkretnega postopka, ki ga vodi ZZZS, se lahko razkrijejo samo osebi, ki je stranka konkretnega upravnega postopka in osebi, ki ima ustrezno pravno podlago za razkritje teh podatkov in ki izkaže svoj pravni interes. Stranke, ki se bodo preko telefona želele seznaniti s svojimi osebnimi podatki, bodo zaradi nedvoumnega preverjanja njihove identitete s strani ZZZS zaprošene za posredovanje najmanj dveh identifikatorjev, pri čemer bo vsaj en o teh strankin enolični identifikator (npr. EMŠO, ZZZS številka, davčna številke), drugi pa bo podatek, s katerim bi z veliko verjetnostjo moral razpolagati posameznik (npr. številka zadeve, datum zadnjega dokumenta, ki ga je stranka prejela od ZZZS, referenca UPN naloga). Več.


Če ste seznanjeni s kakšno obliko nepotrebnega zapravljanja javnih sredstev obveznega zdravstvenega zavarovanja, goljufije ali korupcije v zdravstvenem sistemu, jo prijavite. Zagotavljamo skrbno varovanje podatkov o prijavitelju, možne so tudi anonimne prijave. Vsako e-prijavo bomo na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije proučili in ustrezno ukrepali.

Več informacij o prijavi suma goljufije

Elektronska prijava suma goljufije